lørdag, juli 01, 2006

tilbake

Nå er jeg tilbake i bloggeverdenen etter et kort opphold som i bunn og grunn skyldes mitt fravær fra fantastiske Sortland. Jeg kan nevne tur til Senja, Vøllestad's bryllup og jesus2u sommerteam til Laskelv.

Akkurat nå sitter jeg på en ungdomskafe i Alta (kom.inn) og vi har arrangert barnas dag i dag og hatt trening siden tirsdag. Sommerteam ruler!!!

De som vil kan oppdatere meg på VM, for jeg følger ikke med på tv for tida. Jeg vet ingenting..

Mer detaljrik oppdatering kommer senere når jeg har returnert til Sortland 10. juli.

13 kommentarer:

elisabeth sa...

ja,england og brasil e slått ut.
england av portugal, og brasil av frankrike.

SOLveig sa...

æ glede mæ, ida, til å høre rapporter fra team!

go girl!!

du e en helt.
det har æ alltid ment.

Anonym sa...

semifinala:
tyskland - italia = italia vant (den gjækk i går). scora to mål i løpet av de to siste spælleminuttan av siste ekstraomgang. typisk italia. å plutselig vær der. enno meir typisk når tyskland spælla best fotball i går.

frankrike - portugal, i neste semifinale. e spent på resultatet.

frankrike/brasil-kampen va veldig spennanes. og frankrike rudspælla brasil. de spælla utruli bra.

england/portugal-kampen va og helt nervepirranes spennanes. bægge lagan spælla bra. england hadde vel egentlig overtaket. og tapt selvfølgelig straffekonken.

jau.

Idalexa sa...

ja, maja, du følge virkelig me på vm. Æ såfaktisk kampen mellom brasil og frankrike. det værste æ har sett i hele mitt liv!

jo,sommerteamet e verkelig fantastisk. ihvertfall 5 stk e blitt frelst,og 2-3 e sånn nesten.

smiiil

Anonym sa...

Skal vel sies at teamet har vært i Lakselv og ikke Laskelv (hvor er det, forresten)

og...

ida rocker både som lovsangsleder, brasilfan, evangelist, rugbyspiller og ihugga sortlandpatriot!

bigdaddy sa...

Hvordan kan du si at du nå er tilbake i bloggverdenen, for så å konkludere med at du kommer tilbake 10 dager etter at innlegget er skrevet?

Anonym sa...

Den kampen mellom Brasilo å Frankrike va jo skøy! ^_^

Idalexa sa...

jeg vil med hele mitt hjerte beklage skrivefeilen Laskelv (som selfølgelig skal være Lakselv...) som sannsynligvis skyltes et litt vanskelig tastatur på kominn..

som jeg har nevnt tidligere, er det feigt å være anonym. anonym, hvem er du?! og hvor kom rugbyen fra??

bigdaddy, det er min måte å si at jeg hadde på ca 2 uker ikke tilgang på internett og dermed savna bloggen min veldig mye..

Til slutt må jeg juble av overraskelse og begeitring over vm-finalen. lenge leve straffesparkkonkurranser!!

store feriesmil fra tromsø, hvor i morgen jeg lander mine føtter på hinnøysk jord

Idalexa sa...

vent litt, det er vel ikke deg, redvald??

Anonym sa...

Eh, nei - hvorfor drar du meg inn i dette?
Kan vel si meg enig i det som blir sagt, sånn rent bortsett fra at jeg bare har sett deg spille volleyball. Men du fiksa jo det, da...

Må nesten forsvare deg litt også. Er veldig lett å forveksle Lakselv med Laskelv når man skriver. Har gjort det selv, og vi annonserte faktisk med sommerteam til LASKelv i noen dager før Elisabeth greip inn og ordna opp i mine synder. Så vi skriver det vel bare på kontoen for at selv de beste kan gjøre feil.

Anonym sa...

Laskelv blir vel ikke noe mer rett selv om Redval også har skrevet det... Skjønner ikke helt at du vil innrømme en slik feil etter at Idapia har forklart årsaken til sin brøler.

kominn skrives vel ikke sånn? Men alt blir vel bedre når du kommer hjem på ditt eget tastatur ;-)

Idalexa sa...

hvem er du, anonym?!
og skrives kom.inn slik?

og når spilte jeg liksom rugby..?

Anonym sa...

1. For me to know, for you to wonder
2. Ja
3. Think

Life is a joke - takk for meg