søndag, mars 16, 2008

sol ute...

...sol inne, sol i hjertet, sol i sinne, sol og plutselig snø! Slik artet det seg.

I går var det vel 4-5 grader og sol. Jeg og Sonja trasket litt rundt på Aker brygge og ønska vi hadde huska solbrillene. Jeg ble rød i kinnene og fikk sånne brune prikker på nesen. Så sterk var sola.

I dag morges stod jeg opp litt sent og spiste frokost ute på terrassen i nydelig solskinn. Satt der i sola i inneklær mer enn en time, i 9-10 grader i skyggen. Jeg ble rød i kinnene og på brystet og fikk flere sånne brune prikker på nesen. Så sterk og varm var sola.

I kveld var jeg på vei ut av huset til tremenningene mine på Slependen. Snøen dalte ned, og jeg prøvde så godt jeg kunne å pakke den kalde hvite jakken min opp i halsen. Jeg frøs i ansiktet og på halsen. Så sterk var klimaskiftet som dukket opp fra det blå.

4 kommentarer:

En rosa fugl sa...

Ble bildet tatt samme dag?
:)

SOLveig sa...

æ lurte også på det der m bilde...
det va i så fall å ta den helt ut...

Idalexa sa...

nei.. :) det bildet va tatt i sveits, og der var det litt varmar, kan man sei :)

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Fragmentadora de Papel, I hope you enjoy. The address is http://fragmentadora-de-papel.blogspot.com. A hug.