onsdag, september 05, 2007

om actNNS, ny generasjon og oslo

En vestentlig periode tid har passert siden mitt forrige blogginnlegg (om det som skjer i livet), og det beklager jeg. Har både hatt mye å tenke på og gjøre, og har vært ganske så opptatt. Dette skyldes forberdelse og gjennomføring av actNNS, forberedelse og gjennomføring av flytting, og så langt forberedelse til ny generasjon 07. Ovenfor er et bilde av tre nordlendinger som har forvilla seg sørover...


ActNNS var i år en skikkelig "höydare", på alle måter. Kan ei beskrives, må oppleves! Opplegget var utrolig bra, det sosiale var utrolig bra, og Jesu tilstedeværelse var - som alltid - utrolig bra. Bildet ovenfor er fra jutz [kæmp]. Har en video jeg prøvde å legge ut, men det gikk ikke. Da blir det det nest beste, et bilde, av samme saken. Her har vi selveste popkongen: Redvald Hjulstad!

Et av de fantastiske teltene.
På nattscenarioet.

Jeg har flytta til Sandvika i Bærum utenfor Oslo og jobber nå som ett-åring i ny generasjon. Dagene på kontoret brukes til administrative greier, ringing, jobbing med ny generasjon 07 (http://www.nygenerasjon.no/07) og oppdatering av websida. Med andre ord mye å henge fingrene i! Og jeg trives. Trives kjempegodt! Går i citykirken, ei nyoppstarta menighet ut fra OKS med veldig hyggelig miljø. Har ikke begynt i lifegruppe enda (cellegruppe), men venter på at jeg skal bli kontaktet mht dette. Jeg bor forresten sammen med Margrethe, storesøstera til Elisabeth Holm, og det er kjempekoselig! Kom gjerne på besøk hvis du er i nærheten :-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

kremt...

Idalexa sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Idalexa sa...

hehe... du regna vel ikkje med at opptredenen din ville gå ubemerka?
nei, det her må bli gjort tilgjengelig for flest mulig!
bare synd at æ ikkje fikk til å legge videoen ut da...

Amalie sa...

Synes du bør fortsette å ha blogg, det er mange positive sider ved det også vet du:) Jeg har sletta min facebook - mange ulike grunner til det (sånt skjer). Veldig koselig å møte på deg i går. Var ganske sprøtt å møte på deg så tilfeldig - er jo ca aldri i Oslo. Vi snakkes!

Anonym sa...

Hei, hei!
Så godt å høre at detr står bra til med dæ der nede:)
Rart at du e så langt borte...hmm!
Så bra at du har funne dæ ei mnght. Trives du?
Lykke til videre med alt du gjør!
KLÆM