onsdag, september 12, 2007

hva er oddsen?

For nesten en uke siden hadde jeg en merkelig dag. Sånn her gikk det til:

Dagen startet med at jeg skulle sjekke om det gikk raskere å ta buss til sentrum enn tog. Det gikk ikke raskere. Starter på jobb åtte, og ble veldig sein. I tillegg stoppa bussen på bussterminalen, som jeg ikke hadd epeiling på hvor lå i forhold til alt anna. Plutselig traff jeg på Mikael (kollega) og kona, som OGSÅ hadde tatt en buss som var for sein. Jeg gikk sammen med dem til Jesushuset.
Etter jobb, da jeg og Anne-Lene styra rundt i Karl Johan, traff vi Amalie og John-Petter. De bor ikke der engang, men var på teamtur fra Gå Ut Senteret.

Deretter skulle vi ta trikken til Majorstuen for å se i butikker og all of a sudden kom Kaja Erlandsen plumpende inn samme trikk. Scary!

Ikke nok med at jeg traff masse kjente folk tilfeldig i byen, så jammen meg traff vi ikke på en masse kjendiser også! På jusbygningen til universitetet var det var noe som skjedde med oppstæsja folk, blant annet Kjell Magne Bondevik.

Så var vi på vei nedover Karl Johan igjen, og ble oppmerksomme på korpsmusikk. Det var premiære på et show, og en del kjente mennesker skulle dit. Vi så noen vi visste vi hadde sett før, men ikke visste navnet på. Men etter en liten tid fikk vi øye på både Guri Schanke (2. plass i "Skal vi danse?" og reprensenterte Norge i årets Melodi Grand Prix), Yngvar Numme (underholdningsfyr og far til Thomas Numme) og Hilde Lyrån ("Mot i Brøstet", "Hilde og Brede Show" og "Seks som Oss"). Litt kult da!






7 kommentarer:

Amalie sa...

Hørtes ut som du hadde en bra dag i alle fall! Var ikke et veldig vellykket bilde av meg du hadde lagt ut akkurat, men det sa jo en hel del... Russetid=lite søvn.

Idalexa sa...

hihi.. det var det eneste jeg hadde av deg og john-petter sammen da! =)

darlingand sa...

oi, førr en nedtur det måtte vært dagen etter når du ikje møtte nån "kjente"

Lisa sa...

Ida, det va så koselig å treffe dæ i helga!
Du e så bra.

Solveig M sa...

Jeg ELSKER kjendiser!! Hvorfor treffer jeg dem ikke i Tromsø???

Silje Helene Kristin sa...

haha, så kult! ^^ og så fint bilde av min kjære søster då... :D

Idalexa sa...

@sissel: ja, det va heilt forferdiglig! Neida, det gikk forholdsvis bra. Ae blei ikkje veldig deprimert etterpaa... :P

@lisa: takk det samme!!

@solveig: fordi du ikkje leite nok.. ae saa en kjendig i tromsoe en gang ae va der sammen me dae, men du visste ikkje kem d va..

@silje: jess, sant det! Klem