onsdag, august 15, 2007

"is there anybody out there?"


Jeg har nesten fått bekreftet at det er ingen som leser bloggen min. Men hvordan skal jeg finne ut om det virkelig er slik? Jo, da fikk jeg denne fikse ideen: jeg bare spør rett ut om det er slik. Så hvis det er noen som faktisk leser den, så gi fra deg lyd og kommenter på dette innlegget.


Hvis ingen svarer på dette ropet ut i det store intet, så har jeg ingen annen utvei enn å SLETTE bloggen min. Ja, du hørte rett (du = en hypotetisk leser), slettet, borte, vanished, vaska ut, for alltid!! Huff, nesten litt desperat, dette her...

16 kommentarer:

bigdaddy sa...

Jeg leser bloggen din. Abonnerer på feeds fra den, så det er sjelden jeg faktisk leser kommentarer og, kommenterer enda sjeldnere.

Men skal forsøke å bli flinkere til å kommentere og slikt. Selvsagt bare dersom du fortsetter å blogge.

Jeg har forøvrig begynt på igjen.

SOLveig sa...

æ les.

Anonym sa...

jeg er her. er du?

Anonym sa...

Jeg og. Bra blogg! Håper du fortsetter

Anonym sa...

Svipper innom her av og til...

ragni sa...

I`m here !:)

Anonym sa...

Det e ingen som læs bloggen din. Lægg den ned, slætt den og bruk heller tia di på virkeligheten.

Solveig M sa...

love

Anonym sa...

svipper innom på nytt, men ingen nye tema...;)

En rosa fugl sa...

les den i ny og ne æ... :)

Idalexa sa...

takk! wow, æ har faktisk trofaste lesere! nu blei æ skikkelig oppmuntra til å fortsette å blogge.

her bi det liv, RAI, RAI!!!

=)

Anonym sa...

Æ les åsså innimella! Bare så du veit d!

Idalexa sa...

nååh, nu blei æ nesten litt rørt (menn bare nesten)!

Silje Helene Kristin sa...

æ les...

Anonym sa...

Jeg leste dette innlegget 24.oktober 07

cornelius house sa...

Tja, sett nu hos Ronny lassesen som e me i KF på Myre. Bruke hans PC, og rote nu litt rundt på linkan hannes, men ikkje et ord i avisen! hmhe.. Sjøl e æ med i KF Harstad, og har gått Bibelskole Sammen med Ragni og Janne. har sjøl en heller festlig blogg på http://eivohan.blogspot.com.
Ks deg!