tirsdag, mars 06, 2007

tatt!

Jeg er herved også tatt i blogge-sisten. Her kommer reglene:

Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon.

1. Jeg går aldri ut av huset uten smykke eller ørepynt (bortsett fra når jeg trener), hvis ikke føler jeg meg naken.
2. Dopapiret kan ikke henge "feil vei". Enden må komme ut på framsida. Det hender faktisk jeg snur dorullen rett vei når jeg er på besøk.
3. Jeg er distré. Det har skjedd opp til flere ganger at jeg til og med har glemt at vi hadde fri.
4. Hvis jeg blir veldig oppmerksom når jeg spaserer, unngår jeg å tråkke på strekene i brosteinene.
5. Jeg blir veldig sjelden flau, enten fordi jeg er så vant til det eller fordi jeg ikke har sceneskrekk. I går tryna jeg to ganger etter hverandre inne i tromsøs slalåmbakkecafé - siden det er så glatt på gulvet når du har slalåmsko - og syntes ikke det var flaut. Selv om rommet var ganske fullt, jeg ble lagt merke til, og folk lo av meg.
6. Jeg kan ikke gå tørr på leppene eller hendene. Derfor har jeg alltid med meg lypsyl og handkrem hvor enn jeg går.

Dere har sisten: Simon, Christian, Marius, Norvald, Tord og Silje!

9 kommentarer:

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

takk for sist(en)!

Anonym sa...

Hurra! Lenge leve lek og moro!

Idalexa sa...

haha.. skjønte den, norvald! :D

og helt enig, camilla! vi må bevare 5-åringen i oss. :)

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

ordspill is the new new. jeg har forresten sisten, og trur jeg skal beholde den for meg selv. for alltid.

se bloggen min for mer vrøvl.

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

sisten er forresten ferdig.

jeg vant.

Idalexa sa...

tror ikke helt du har forstått greia med sisten. leken blir aldri ferdig!! akkurat som med visse sanger som går om og om og om og om og om og om igjen ut i evigheita.. :) du skjønner greia?

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

tror ikke du helt forstår greia.

Idalexa sa...

det er det du tror.

Anonym sa...

Heheeh, godt å vite at du ikkje bær nag for diverse latterutbrudd som fant sted i nærheten av krokenløypen på mandag. Du va morsom å se på, affal.
Har ikkje lokalisert en rød selbuvott enda, men skal si ifra om det skjer.