fredag, mars 02, 2007

nytt år, nytt utseende

Jeg snakker selvfølelig ikke om meg selv, men bloggen min, som du kanskje har skjønt. Selv om vi er kommet inn i 2007s tredje måned, tenkte jeg, er det aldri for sent. Den trengte en liten oppfiffer.

For at blogging skal være interessant og at man vil ønske å bruke tid på det, bør det være variasjoner og endring slik at man ikke blir lei. Jeg var lei, men håper å gå lysere tider i møte nå. Og hvis jeg forstatt har trofaste lesere, er jo det fantastisk!

Jeg håper også å kunne skrive om min helg på Værøy snart, men drøyer til jeg får lagt ut bilder. Du skjønner, jeg finner ikke en essensiell kabel. Så nå blir bare de nye bildene tatt av mitt ikke-fullt-så-gode mobilkamera. Men de funker jo da.

4 kommentarer:

SOLveig sa...

e det du som e hermegåsa?

Idalexa sa...

nei, det e libresse som e hermegåsa. :)

Anonym sa...

Sisten, du har'n! Sjekk bloggen min for mer info ;)

Silje Helene Kristin sa...

trofast leser her!

;)