lørdag, januar 13, 2007

nytt år, hipp hurra!

Ja, nå er det nytt år igjen. 2007. Jeg beklager mitt bloggefravær forrige måned. Det skyldtes stort sett mye å gjøre, deriblant særemne. Særemnet mitt i MO skulle jeg egentlig ha hatt ferdig til jul, men jeg fikk utsatt til neste mandag, dvs denne mandagen. Jeg er endelig ferdig! 19 sider spekket med musikkuttrykk og formuleringer med så mange "vanskelige" ord som mulig...


Jeg hadde tenkt å skrive dette i fjor, men dette er verdt å vente på:


Jeg hadde ligget over hos familien Tveiterås på Rise. Jeg lå og sov søtt i køyesenga, og så våknet jeg. Det var i grunnen en uvanlig måte å våkne på. Jeg våknet faktisk ikke av lyder. Jeg våknet av beliggenhetsforandringer. Madrassen og sengebjelkene falt gjennom overkøya og ned i underkøya, og jeg fulgte med, kan en si. Jeg skadet meg ikke, for fotdelen datt ned først og så fulgte rsten etter. Nesten som å ta sklie. Det hele var egentlig ganske morsomt. Markus syntes iallefall det.

5 kommentarer:

Matta sa...

Jeg syns og det :)
*hehe*

Silje Helene Kristin sa...

MÅ jo berre flir litt... igjen.. selv om du har fortalt mæ begivenheten før sånn face2face ;)

ho ho!
:)

Anonym sa...

du e no bra søt! flaks at føtn for først då...
godt nytt år!

ANDERS sa...

hahahahahaha....
det er rått komisk....

Miriz sa...

Tihi. Moro ;D *ler*
Sov du hos hanna og håkon og søte Markus? Heldig du e ;) Markus e søtast^^,