mandag, april 17, 2006

vel hjemme

etter 2 flyreiser og en busstur er jeg hjemme på sortland igjen. og ting har skjedd mens jeg har vært borte: snøen har skjedd! -dvs den er der ikke lenger.


man nyter et realt biffmåltid laget av en fremragende kokk...

jeg kan forsåvidt også nevne skitur, strandtur, 2 påskefester (en hos solveig og en hos kjetil), brettspill, hørt skudd etter en tur gjennom sandvedparken (!) og mye kos ellers.


utsikt over sandnes rett før festen i går hos solveig, linn iren og kristine, der jeg bodde i nesten ei uke

...har forresten fått skikkelig dilla på kaizers orchestra sin KGB, og i det hele tatt resten av sangene på plata. det er jammen litt irritenende, for jeg har nemlig ikke fått limewire til å funke, får da ikke lasta ned låta:(

..nei, det har jeg ikke sagt ennå: GOD PÅSKE!!! til alle sammen=D

1 kommentar:

Anonym sa...

Greets to the webmaster of this wonderful site! Keep up the good work. Thanks.
»