torsdag, april 20, 2006

...mens vi lengter etter sommer...

...ser vi tilbake til fjorsommeren, og husker tilbake på tiden som gikk avgårde så altfor fort.

Sol, strand, sand i håret, salt over hele kroppen og røde skuldre. Ringer det en bjelle? (Det bør det gjøre.) Så tidlig som i forgårs lå jeg ute på verandaen og sola meg i 2 timer (ja, du leste rett). Tenk så mye underverker (og brunfarge) 8 grader Celsius m/sol kan gjøre!

Jeg kan gi en kort briefing over min sommerferie i fjor for deg som måtte være interessert:
- to ukers jesus2u sommerteam i Alta
- bryllup til dan & sissel
- tre ukers språkreise til Torquay i England (se bildet ovenfor)

Det ble forsåvidt mye soling, men ikke så mye bading. I år skal det bli andre boller. Hvilke boller er jeg ganske usikker på ennå, men det går seg til. Jeg holder på å forhøre meg..

noen lystige ferieminner:

"ILL M I" -sangen og dansen jeg forbinder veldig med fjorårets team. Forresten, så anbefales jesus2u sommerteam sterkt. Meld deg på nå!


Jeg og min gode venn Adolf. HAIL HITLER!

(Gladmelding: LimeWire surrer og går som aldri før, og KGB er herved nedlasta!)

9 kommentarer:

Anonym sa...

hei ida, hjelpe meg for en virkelig voksdukke..
men litt skremmende siden du ser så dødsalvorlig påvirka ut.. :-)

jeg tenkte på LimeWire, pass på at det ikke fyller maskinen din med såkalt spyware, et lite tips bare.. slike p2p programmer har en kjip tendens til akkurat det..
gogogo, hva gjør du denne sommeren?

Anonym sa...

hei Ida!

Takk for komentar på bloggen=)
Har søkt på sykepleiern i Bergen, utfor Bergen og Trondheim.. Får sjå kor æ kjæm inn..
Kordan går det på skolen?
=)

Silje Helene Kristin sa...

ida!!! hitler!
du burde ikkje skrike HAIL for høgt.

takk gud for at man kan vær ironisk, ellers hadde d blitt enda en krig her på jord....

anyway: gleda mæ t du kommer ikveld :) d blir koselig :)

Silje Helene Kristin sa...

forresten!
må berre få sei at æ syns du har en unik og morsom måte å skriv på som æ lika :)

stå på!

"I will, I will rock you (rock you)!"

(fri omskriving av refrenget i den kjente og kjære sangen... (du har vel ikkje glemt den!!!!??))

Idalexa sa...

hoyd: du veit jo at æ ska i et visst bryllup i sommer... utover det er ikke mye fastlagt, kanskje team og håper på å få jobb:)

janne: takk selv for kommentar, en stund siden sist jeg fikk fra folk. det går strålende på skolen, og livet er skjønt:) (starter etter påskeferien først på mandag)

silje: takk:) setter pris på slike tilbakemeldinger. kosa mæ forresten her på rise nå..

Anonym sa...

Bilde fra sommerteam! Bringer frem gamle minner ^^
Ska du på team i år då? Ha vøre kosle å gjentat fjorårets sukse.
Jau, have a good time girl ;)
GBU

Anonym sa...

Interesting website with a lot of resources and detailed explanations.
»

Anonym sa...

Great site loved it alot, will come back and visit again.
»

Anonym sa...

Very best site. Keep working. Will return in the near future.
»