fredag, desember 14, 2007

nytt fra oslo: KALDT!

I går da jeg stod opp og så på gradestokken, lå temperaturen på -5 grader! Og på kvelden var det -7, og i dag morges var det hele 9 KULDEgrader!! Brrr... Joda, nå har vinteren kommet til Oslo... Men ingen snø enda da...

En ting til fra i går:
Jeg og Anne-Lene stakk innom Tanum for å se etter julekort til Peter, og ble stående ved inngangen og snakke. Etter vi hadde stått der en stund, så jeg plutselig et kjent fjes. Pia Haraldsen satt og signerte bøker inne på Tanum. Jeg opplyste Anne-Lene om det, og hun snudde seg for å se.

Okei, la oss si at du er Pia Haraldsen, sittende alene ved et bord vendt mot to jenter som står litt lenger bort. De står bare der og snakker, og snur seg mot deg. Det vil naturligvis virke som om de hadde tenkt å få signert boka, men det vil de jo ikke...

Dette gjorde at begge opptil mange ganger fikk ufrivillig øyekontakt med Pia, og hun trodde sikkert at vi stod og snakket om henne...
... Det var bare litt komisk bare...



Men tilbake til kulda; den holdes ut! Det er jammen kjipt med nesten minus 10 grader og ingen snø, men jeg trøster meg med at på mandag er jeg hjemme på Sortland med snø til jul!!

2 kommentarer:

Amalie sa...

ja, det er nå tross alt mer vinter enn 10 pluss og sol!

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my site, it is about the CresceNet, I hope you enjoy. The address is http://www.provedorcrescenet.com . A hug.