mandag, oktober 02, 2006

sissel er ikke adoptert

Denne opplysningen kom som en aha-opplevelse til meg da jeg og Sissel på lørdag var på besøk hos Hannah.

For å ta det hele fra begynnelsen, så var vi i Jesuskirka Sortland på sommerteam i Harstad for mer enn 3 år siden. I en situasjon da vi snakka om at Elisabeth var adoptert, sa Sissel at hun også var det. Jeg trodde henne ikke først, men konkluderte etter en stund med at det var sant, siden hun forklarte hvordan hun ikke lignet på noen av søskene sine. Etter det har jeg aldri tvilt på hennes "bakgrunn", helt til jeg fant ut i helga at hun faktisk ligna på søstera si.

Tenk at jeg har trodd i 3 år at hun var adoptert, og så var hun det ikke! Snakk om å være godtroende...

13 kommentarer:

Anonym sa...

Tenk at Sissel var så slem at hun lot deg tro det i 3 år...!

darlingand sa...

hahahaha! æ va jo sekker på at vi hadde sagt fra at det bære va tull... og ho elisabeth e jammen mæ medskyldig!

darlingand sa...

hahahaha! æ va jo sekker på at vi hadde sagt fra at det bære va tull... og ho elisabeth e jammen mæ medskyldig!

Silje Helene Kristin sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :D
D va dagens!!!
Takk for en god latter, Ida! ;D

elisabeth sa...

ja, det e vel bare å beklag på det dypeste...
ynskyld, ida. virkelig:)

og, btw: det e så utrulig kult å vær anonym!!
og særlig når man skriv ting om andre.

Unknown sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av en bloggadministrator.
Anonym sa...

oioi, men slikt kan skje.
jeg trodde lenge at et fotografiappart tilhørte pappa, men så fant jeg ut etter 14-15 år at det var mitt..

noe jeg vant som liten..

bigdaddy sa...

Kona mi fortalte meg en gang at hun het Margrethe som et tredje fornavn. Jeg bet på.

Hørtes det rart ut? Ja.

Påstod hun det? Ja.

Hadde jeg grunn til å tvile på henne? Nei

Har de rare navn på Sunnmøre? Ja.

Hilsen Roger Ole.

SOLveig sa...

du e morsom, ida.
av og til e du nok litt for godtroende..
det e min kommentar.

Anonym sa...

Camilla er heller ikke adoptert.

Idalexa sa...

elisabeth, det e heilt greit:) æ tilgir dokker begge. det e jo æ som bør ta skylda her... æ burde da ha skjønt det

Solveig M sa...

alle i tromsö tror forresten at du er adoptert.
du ligner jo ikke paa meg!
og alle i sandnes tror du er tvillingsöstera mi. for de synes du ligner fryktelig mye paa meg.
jeg vet ikke hva jeg skal tro lenger...

Hr. Norvald Nikolaisen sa...

jeg er også adoptert.